måndag, oktober 15, 2012

Bloppis!

Dagen började bra med 2,5 h till jobbet istället för 40 minuter. En lastbil hade krockat med en traktor =(  Väldigt mycket strul på jobbet och äntligen hemma nu halv 8.


Nytvättat! Vi har katter men kläderna är hårfria! Priser exkl porto! Kontakta mig på naimiez@gmail.com om ni är intresserade av något.


Odd Molly Livealot underbar blus. storlek 2. Nyskick! Pris: 400












Odd Molly Velourette Hoodie Tunic #789 RÖD Storlek 2. Väldigt fint skick! Underbart tryck bak. Pris 800 kr,













Odd Molly Wunderwear Strap Dress. Lila. Storlek 2. Nyskick! Väldigt ovanlig färg! Pris: 800 kr 













Odd Molly 201 Jättefin kofta. Äldre kolektion men i väldigt fint skick. Underbara stenar insydda på koftan. Storlek 2 (liten). Pris: 800 kr

















Odd Molly 265 Fonda Coat Pink. Riktigt candyrosa! Nyskick! Storlek 2. Pris: 700 kr













Odd Molly Kjol storlek 2. Pris: 200 kr








Odd Molly kjol. Dark lilac. Storlek 2. Använd ett fåtal gånger. Pris: 500 kr










Odd Molly Rock-a-fellow slip top, golden porcelain. Storlek 3. Nyskick. UNDERBAR men inte min färg =( Bytes gärna mot en grey! Pris: 1100 kr









Odd Molly #898 heaters merino leggings dark lilac Storlek 2. Nyskick! 800 kr













Odd Molly Jacquared Sleevewarmers Lila. Nyskick! Pris: 350 kr

reserverade









Odd Molly Chrysalis Wrap. Storlek 3. Nyskick! Pris: 800 kr









Odd Molly Halterneck. Storlek 2. En dröm!!! Passar tyvärr inte mig =( Pris: 950 kr














KRAM!






5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vilken storlek är det på Fonda coat?
Mvh Viktoria

NAIMIEZ sa...

Storlek 2 =)

//Sanna

Sarisen sa...

Hallåj!
Kan du kolla med posten var de lila sleevewarmers har tagit vägen. De har ännu inte dykt upp i min brevlåda. :-(
1000-tack!
//Sara

Frida Arvidsson sa...

Hej jag vill köpa Livealot blouse från Odd molly, den vita med röda sömmar. Kan du mejla mig på fridamelina@live.se så kan vi prata där? :)

Anonym sa...

Hej, jag är Martin Reed, om du är redo att få en lånekontakt. Benjamin via e-post: 247officedept@gmail.com, WhatsApp: +1989-394-3740 Jag ger kredit till sin tjänst. De ger mig summa 2.000.000,00 Euro till avkastning på 2% avkastning. Inom fem arbetsdagar. Benjamin arbetar med gruppinvesterare till ren lån- och skuldfinansiering vid låg avkastning för att betala dina räkningar eller köpa ett hem eller öka ditt företag. snälla, jag råder alla där ute som är i behov av lån och kan vara pålitliga, pålitliga och kapabla att återbetala vid tidpunkten för medel.