onsdag, september 19, 2012

Uppdaterad bloppis!

Jag älskar mina Primeboots!!! Varför har jag inte köpt dessa innan =)

Här nedan finns du ett antal underbara saker som jag säljer:

Odd Molly alchemistry s/s rouge. Storlek 2. Fint skick. Pris: 500 kr


Chillnorway L. Ursnygg! Underart fint tyg!!! Pris: 800 kr

Odd Molly linne storlek 3. LINNE SÅLT! Pris: 200 kr Kjol storlek 2. Pris: 200 kr



Livealot underbar blus. storlek 2. Nyskick! Pris: 400

Odd Molly kjol. Dark lilac. Storlek 2. Använd ett fåtal gånger. Pris: 500

Odd Molly Keyhole jacquard dress Dark lilac. Storlek 3. Pris: 500 kr



Underbara Taradiddel. Röd med rosa fjärilar. Storlek 2. Väldigt bra skick! Pris: 1250 pp SÅLD!

 

Underbar vit blus med Mollydollars fram och bak. Storlek 2 men en stor sådan. Väldigt fint skick! 500 pp SÅLD!


Odd Molly Halterneck. Storlek 2. En dröm!!! Passar tyvärr inte mig =( Pris: 950 kr



Underbara sleevewarmers i nyskick! 350 pp SÅLDA!


Katt har vi men allt är helt och fint och inget annat anges.

KRAM!!!!


Inga kommentarer: