torsdag, mars 31, 2011

ODD MOLLY Sökes & Säljes

SÖKER:


Rock-a-fellow Vintage Berry storlek 3. Letat överallt men hittar den inte :-( Har du en att sälja eller vet du vart jag kan få tag i den???


Söker också ett par gamla godingar. 


* Poplin s/s frilled blouse white storlek 2 eller 3. Helst med märket på ärmen! 
* Bubbles Purple Dress storlek 2.
* Farmer Dress eller Blouse grön storlek 2.


Snäll! Hjälp!!!


SÄLJES:  Säljer underbara Denim Bikett Jacket med pinuppan storlek 2. Har fått tag i en större. Ny och med alla tags kvar. 1400 kr inkl vanlig frakt! Ett KAP!!!


Helt underbar #953 Shottis & Kobe Dress. Storlek 2. Perfekt skicka. Använd 3 gånger. Underbar i vår & sommar!!!   1400 kr inkl vanlig frakt! Ett KAP!!!


Lovely Knit Turkos storlek 1. använd och det har dragits en tråd nertill på avigsidan. Jag har fäst upp den och det är inget man ser på rätsidan. Underbar!!!  850 kr inkl vanlig frakt!






3 kommentarer:

Me and my life sa...

Finingar!

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig heller, men hittar jag något så lovar jag att hojta till!

Kul att se en del av de sybloggar jag själv brukar läsa i din läslista....:-)

Lisa sa...

Helloie kusin vitamin!
Har en länk, hoppas det är vad du söker!

http://shop.sevenroses.fi/odd-molly-spring-2011-1/

Ha en fin helg!

Anonym sa...

Bubbles dress på Tradera.
http://www.tradera.com/Bubbles-dress-Odd-Molly-Stl-2-i-Purple-auktion_301743_130883816

Kram tabby